مصاحبه آرشیو خبر ها
فیورنتینا با مونتلا تیم خوبی است / قهرمانی قطعی نیست !

فیورنتینا با مونتلا تیم خوبی است / قهرمانی قطعی نیست !

تیم فوتبال یوونتوس فردا در چارچوب رقابت های کوپا ایتالیا در مرحله نیمه نهایی در زمین خود میزبان تیم فیورنتینا خواهد بود . مکسی آلگری در آستانه دیدار با تیم پنجم دول سری آ اینبار در جام حذفی، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد .

" فردا دیدار سختی مقابل فیورنتینا خواهد بود، این بازی جام حذفی است و حساسیت زیادی دارد. یوونتوس با رویکردی جدید در این بازی حاضر خواهد بود و تلاش خواهیم کرد مقابل فیورنتینا بازی خوب و قابل قبولی ارائه کنیم "

" همانطور که ممکن است ما تغییراتی داشته باشیم این امکان هم وجود دارد که فیورنتینا هم با روشی جدید مقابل ما قرار بگیرد . فیورنتینا تیم بسیار خوبی است و ما فردا در کوپا بازی خواهیم کرد . مطمئنا دو تیم بدنبال پیروزی هستند و این می تواند تفاوت هایی نسبت به بازی های لیگ به همراه بیاورد "

" فیورنتینا در زمین ما بازی می کند اما این دلیل نمی شود که این تیم برای پیروزی تلاش نکند، ما هم باید مراقب باشیم و اجازه ندهیم ویولا بازی خوبی در زمین ما انجام دهد "

تغییرات نسبت به لیگ و بازی کردن مهره های جدید ..

" من بازیکنانم را در تمرینات می بینم و آن ها را زیر نظر دارم، همانطور که گفتم ما تغییراتی خواهیم داشت اما این به معنی کنار گذاشتن همه بازیکنان مهم و تعیین کننده ما نیست . من باید پس از تمرین امروز همه چیز را بررسی کنم "

" نکته مهم برای ما این است که همه بازیکنان شرایط خوبی دارند در شرایطی که بیش از 30 بازی انجام داده اند. تلاش ما برای استفاده از همه بازیکنان است . می دانیم که باید همه انگیزه خود را حفظ کنند "

" خیلی راضی کننده است که همه بخوبی تمرین می کنند و در شرایط خوبی هستند، من از همه بازیکنانم راضی هستم و می خواهم از بین بهترین ها 11 بازیکن را انتخاب کنم "

 

هدف یوونتووس ؟

" مطمئنا هدف ما تنها پیروزی است. تیم ما شرایط بسیار خوبی دارد و ما در صدر جدول هستیم . در لیگ قهرمانان در بازی رفت موفق بودیم و حالا می خواهیم با روحیه ای خوب به بازی های آینده فکر کنیم "

" البته نباید فراموش کرد که بازی در کوپا ایتالیا بسیار سخت است، این تورنومنتی است که یووه 20 سال موفق به قهرمانی در آن نشده و رقابت در آن سخت است اما ما می خواهیم با فرم خوبی که داریم پیشروی کنیم "

بارتزالی بازی خواهد کرد ؟

" بارتزالی مطمئنا بهتر شده، او بخوبی در حال تمرین است و باید باز هم شرایطش بررسی شود . اما این سخت خواهد بود که بازیکنی که 8 ماه بازی نکرده و تنها در دیدار تدارکاتی به میدان رفته را استفاده کنید. من امیدوار به استفاده از او در بهترین شرایط هستم "

بازی با رُم و دقایقی که تححت فشار بودید ..

" ما بازی خوبی انجام دادیم و همانطور که گفتم بازی 70 دقیقه برای ما خوب پیش رفت. ما به گل رسیدیم و یک بازیکن بیشتر هم داشتیم و این طبیعی بود که رُم در خانه خود در حالی که نیاز به پیروزی داشت حمله کند "

" متاسفانه ما بعد از گلی که دریافت کردیم کمی دستپاچه بودیم و تحت فشار قرار گرفتیم. باید بدانیم که بدون استرس بازی کنیم تا کم ترین اشتباه را داشته باشیم "

" شاید باید کمی مدیریت بازی را بهتر انجام دهیم ، ما دچار استرس بودیم و نمی توانستیم خوب تصمیم گیری کنیم. در بازی با سمپدوریا هم یک اشتباه و گلی که روی ضربه شوت خوردیم و پس از آن 2 امتیاز از دست دادیم "

" در بازی با رُم ما بازی خوبی انجام دادیم و برتر بودیم اما در پس ِ یک اشتباه و پس از آن داشتن استرس دچار مشکل شدیم و موفق به کسب 3 امتیازی که لیاقت آن را داشتیم نرسیدیم "

بازی با فیورنتینا ؟

" این تیم بسیار خوب است که به زیبایی و سرعت توپ را به گردش در میاورد. فیورنتینا هم از نظر فردی و هم تیمی عالی است و مربی خوبی دارد . باید آن ها را متوقف کنیم و اجازه مالکیت توپ به ویولا ندهیم "

" باید از موقعیتمان استفاده کنیم، فرصتی برای پیروزی و پیشروی داریم . گاهی می توانید با مدیریت کردن بازی و استفاده از موقعیت های ساده و کوچک برنده شوید . امیدوارم حرفه ای و با ذهن باز مقابل تیم مونتلا باشیم "

" یکی از نیازهای تیم یووه استفاده از موقعیت های زیادی است که داریم، ما در هر بازی موقعیت های خوبی ایجاد می کنیم که همیشه موفق به استفاده تعداد کمی از آن ها می شویم "

جدال با رُم همچنان ادامه خواهد داشت ؟

" تا وقتی که محاسبات و اعداد ریاضی می گوید که شانس برای تیم های دیگر است، رقابت وجود دارد . ما بازی های زیادی را برنده شدیم اما هنوز هم دیدارهای مهمی پیش رو داریم که باید پیروز شویم و با کسب امتیازات به رقابت کردن ادامه دهیم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: